Strona używa plików cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! 

1.

Zdalny serwis serwera systemu TelWin

  Wymagania: 
oprogramowanie : oprogramowanie TeamViewer lub AnyDesk.
  Wariant I
gotowość pn-pt. 8.00-16.00 z wyłączeniem weekendów i świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu.
  Wariant II
gotowość pn-pt. 8.00-22.00 z wyłączeniem weekendów i świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu.
  Wariant III
gotowość pn-sob. 8.00-22.00 z wyłączeniem świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu.
  Wariant IV
gotowość 24h/dobe, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu.

 2.

 Bezpośredni serwis serwera systemu TelWin

  Wariant I
gotowość podczas godzin pracy (8:00–16:00) z wyłączeniem weekendów i świąt, rozpoczęcie prac na obiekcie w ciągu 48 godz. od zgłoszenia awarii, z wyłączeniem weekendów i świąt, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu.
  Wariant II
gotowość podczas godzin pracy (8:00–16:00) z wyłączeniem weekendów i świąt, rozpoczęcie prac na obiekcie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia awarii, z wyłączeniem weekendów i świąt, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu.
  Wariant III
gotowość 24h, rozpoczęcie podróży w ciagu 4 godzin od zgłoszenia awarii, rozpoczęcie prac na obiekcie nie pózniej niż po zdefiniowanym dla obiektu czasie podróży + 4 godz. od zgłoszenia awarii, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu.