1. |
Zdalny serwis serwera systemu TelWin |
Wymagania: oprogramowania PcAnyWhere w przypadku wykorzystywania, przez klienta systemów Windows 2000 i starszych dostęp zdalny poprzez oddzwaniane łącze modemowe lub szyfrowane połączenie poprzez Internet. |
|
Wariant I gotowość pn-pt. 8.00-16.00 z wyłączeniem weekendów i świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu. |
|
Wariant II gotowość pn-pt. 8.00-22.00 z wyłączeniem weekendów i świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu. |
|
Wariant III gotowość pn-sob. 8.00-22.00 z wyłączeniem świąt, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu. |
|
Wariant IV gotowość 24h/dobe, interwencja w ciagu 1h od zgłoszenia, obsługa maksymalnie 4 zgłoszeń w miesiącu. |
|
2. |
Bezpośredni serwis serwera systemu TelWin |
Wariant I gotowość podczas godzin pracy (8:00–16:00) z wyłączeniem weekendów i świąt, rozpoczęcie prac na obiekcie w ciągu 48 godz. od zgłoszenia awarii, z wyłączeniem weekendów i świąt, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu. |
|
Wariant II gotowość podczas godzin pracy (8:00–16:00) z wyłączeniem weekendów i świąt, rozpoczęcie prac na obiekcie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia awarii, z wyłączeniem weekendów i świąt, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu. |
|
Wariant III gotowość 24h, rozpoczęcie podróży w ciagu 4 godzin od zgłoszenia awarii, rozpoczęcie prac na obiekcie nie pózniej niż po zdefiniowanym dla obiektu czasie podróży + 4 godz. od zgłoszenia awarii, obsługa jednego zgłoszenia w miesiącu. |