Zapewniamy profesjonalne wsparcie w zakresie zdalnego serwisu oprogramowania TelWin SCADA.

Dzięki zdalnemu dostępowi (VPN) możemy szybko reagować na zgłoszenia i zapewnić ciągłość działania systemu.

Przykładowe warianty serwisu

Wariant 1
gotowość poniedziałek-piątek, 8.00-16.00 (z wyłączeniem weekendów i świąt),
Czas reakcji: do 2 godzin od zgłoszenia,
Limit zgłoszeń: do 4 w miesiącu.
Wariant 2
gotowość poniedziałek-piątek, 8.00-16.00 (z wyłączeniem weekendów i świąt),
Czas reakcji: do 2 godzin od zgłoszenia,
Limit zgłoszeń: do 8 w miesiącu.
Wariant 3
gotowość 24h/dobę
Czas reakcji: do 2 godzin od zgłoszenia,
Limit zgłoszeń: brak.

Elastyczność dla Twojej firmy

Powyższe warianty są jedynie przykładowymi propozycjami. W zależności od potrzeb możemy dopasować:

  • godziny dostępności serwisu,
  • czas reakcji i czas rozwiązania problemu,
  • liczbę zgłoszeń w miesiącu (także opcja bez limitu).

Naszym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania systemu TelWin SCADA przy jednoczesnym
dostosowaniu warunków współpracy do wymagań i oczekiwań klienta.