Pracownik Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy:
- Suchy Las
Obowiązki:
- stały nadzór kluczowych wdrożeń systemów SCADA
- udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom
- serwis instalacji oferowanego oprogramowania
- diagnostyka sytuacji awaryjnych występujących w oprogramowaniu
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi i konfiguracji oferowanego oprogramowania
- tworzenie nowych aplikacji oferowanego oprogramowania
- współpraca z działem rozwoju oprogramowania w zakresie testów i publikacji nowych wersji oferowanego oprogramowania
- przygotowywanie dokumentacji oferowanego oprogramowania
Wymagania:
- zainteresowania ukierunkowane na branżę IT
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i administracją systemem Windows 2003 serwer
- umiejętności konfiguracji i administracji systemami Windows serwer,
- znajomość podstaw administracji bazą danych Oracle, MS SQL
Oferujemy:
- pracę w ramach ciekawych projektów o zasięgu ogólnopolskim
- pracę w młodym, dynamicznym zespole wśród ambitnych ludzi
- kontakt z najnowszymi technologiami w zakresie sprzętu i oprogramowania (klastry serwerów)
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia (Microsoft, Oracle)
- umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe
Oferta ważna od:
- 2016-10-14
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres email:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez TEL-STER sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Stefana Stefańskiego 23.”